25.08.2010

Po pracy na szybko z aparatem

Zarobiony po pachy... tak mogę opisać kilka ostatnich dni. Po pracy za to jest okazja oderwać się troszeczkę od codziennych obowiązków a to dzięki moim kochanym dzieciaczkom. Natalka już od kilku dni jak tylko odbieram je od opiekunki wypytuje mnie: "czy pojedziemy nad wodę?" No i wreszcie się doczekała...

Na brzegu



Ja oczywiście miałem wreszcie wykorzystać okazję i przetestować mój nowy mały słoik. Więc zacząłem testowanie 50mm od Nikosia.

Reakcja na obiektyw Natalki
Reakcja na obiektyw Łukasza























Jestem zaskoczony jak można wykorzystać "światło" obiektywu i bawić się głębią ostrości. A dzieci świetnie potrafią pozować i ustawiać się (czasem) i efekty są np. takie:

Kamyczki
Kamyczek ;)


Natalka dorwała gdzieś pośród 'czystego' piasku "kamycki"



Ja tez je dostrzegłem... Przez obiektyw































Łukasz natomiast znalazł - 'coś'
Wolę myśleć, że to też był "kamycek" a nie np. szczątki zaspanego wczasowicza po Festiwalu Muzycznym im. Ryśka Riedla sprzed kilku lat... 

Kiedyś głównie z powodu właśnie ŚP Ryśka Paprocany były tak dobrze znane na śląsku. Szkoda, że całą imprezę przenieśli do Chorzowa.
















Babki z piasku (suchego)
Na koniec jeszcze złapałem trochę słońca za chmurami. Przy naszych obecny warunkach atmosferycznych chyba będę częściej spełniał spacerowo-wyjazdowe zachcianki dzieci.
Od Places


4 komentarze:

  1. Miły spacerek. A to szkiełko portretowe jaką ma jasność?

    OdpowiedzUsuń
  2. ach 50mm tez muszę sobie sprawić.
    co prawda szkła systemowe maja do bani bokeh nie to co helios, ale za to maja AF.
    Fajne foty

    OdpowiedzUsuń
  3. A to szkiełko z nikona jaką ma jasność? ładnie łapie.

    OdpowiedzUsuń
  4. 50mm 1.8d nie jest wybitnie jasne, ale to dla tych z mniejszym portfelem ;) bo jakbym chciał 1.4 to musiałbym się 'szarpnąć' i to sporo ;)

    OdpowiedzUsuń